به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سید مصطفی مرتضوی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حوزه عملکردی و کشف جرائم پلیس فتا اقدامات بسیار خوبی در سال 95 انجام شده است.

وی با بیان این‌که در کشف جرائم و نفوذ در اینترنت، پلیس فتای استان اصفهان در سال گذشته 32 درصد افزایش سالانه داشته است، تصریح کرد: در حوزه عملکردی و کشف جرائم به 92.5 درصد در استان اصفهان دست یافتیم که در این میان بیش از 40 درصد این جرائم از دسته اقتصادی بوده‌اند و39 درصد از کل جرائم مربوط به جرائم رفتاری و 19 درصد دیگر آن مربوط به جرائم اجتماعی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: دوره‌های ماهانه و آموزش و فرهنگسازی مردم و آشنایی آن‌ها با جرائم سایبری از اقدامات پلیس فتا در سال 95 بود که در همین راستا افزایش 21 درصدی در حوزه آموزش فضای مجازی را شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: ساماندهی اصناف و حوزه‌های مربوط به ماموریت‌های پلیس فتا یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس بود که امروزه کاربران می‌توانند در یا نت‌سراها با خیال راحت از این حوزه‌ها با خیال راحت استفاه کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی یکی از اهداف پلیس فتا در سال گذشته بود که این روند در سال 96 به خصوص در حوزه‌های عمرانی با حمایت فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618917
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.