غلامحسین روشنی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این پرونده ها پس از تشکیل در شعبه ویژه تغییر کاربری رسیدگی و حکم تخریب برای ساخت و سازهای غیرمجاز برای 21 مورد صادر شد که بیش از 50 درصد آن اجرا شده است.
وی بیان کرد: مجموع جریمه های نقدی در رای های صادره در این پرونده ها بیش از 3 میلیارد ریال بوده است که بیشتر آن وصول شده است.
وی با بیان این که 102 مورد مجوز تغییر کاربری در سال 95 صادر شده است ادامه داد: در سال 95 تعداد 125 مورد تغییر کاربری در سطح این شهرستان شناسایی شد که اخطارهای لازم جهت توقف عملیات از طریق مراجع قضایی به متخلفان داده شد.
روشنی هم چنین از اجرای150 مورد نظارت بر اراضی واگذار شده به مساحت 200 هکتار خبر داد.
وی تصریح کرد: هم چنین با هماهنگی اداره های شهرستان، هرگونه خدمات زیربنایی در سطح اراضی کشاورزی و باغی به افراد منوط به مجوز از مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: برخورد با موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی در راستای حراست از تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی شهروندان انجام می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل با 14 هزار هکتار باغ و مزرعه در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.