به گزارش ایرنا، ' فراز کمالوند ' شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش با سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور افزود: فوتبال خوبی بود و تیم میزبان از مابهتر بازی کرد و مستحق سه امتیاز بود.
وی گفت: امسال سه بار با سپاهان سه بار دیدار کریم که یکی از آنها در جام شهدا، دو بازی دیگر در لیگ برتر بود.
کمالوند اظهار کرد: تیم ما دو بازی سنگین ظرف 10 روز گذشته با تیم های تراکتور و استقلال که از مدعیان قهرمانی هستند برگزار کرد و همین موضوع قدرت تیم ما را کاهش داد.
وی با بیان اینکه بازی های سنگینی را پشت سر گذاشتیم گفت: از شکست در این بازی ناراحت هستم وخوشحالم از اینکه شش بازیکن زیر 26 سال تا پایان نیمه دوم در زمین بودند وجوانان اینده گسترش فولاد است و امیدوارم خود را به سطح اول فوتبال معرفی کنند.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سوالی درباره اعتراض به داوری در نیمه اول گفت: نسبت به وقت اضافه نیمه اول معترض بودم چون از یک دقیقه وقت گرفته شده گذشته بود و گل خوردیم.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پیروزی رسید و با قرار گرفتن در رده چهارم این رقابت ها مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.
پ.8114/ 7150 / 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.