رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهرضا روز جمعه به ایرنا گفت: این هیات از بین 30 نفر از معتمدان شهرستان تعیین شد که در جلسه انتخابات 18داوطلب حضور داشتند.
محسن گلابی گفت: محمدحسن طالبیان با 22 رای، محمدعلی نقوی با 21 رای، حسین مسعودی منش با 17رای، محمدحسن سنایی با 17 رأی، عبدالرسول کاظم پور با 16 رأی، محمد جواد تقدیسی با 15 رأی، خلیل بهرامی با 15 رأی، سید محمدرضا میربد با 14 رأی و رحمت الله صاحبان با 14 رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: عبدالعلی الصاق با 13 رای، محمدرضا رحمتی با 12 رأی، سید مصطفی بحرینی با 11 رای، فروزان اختر با 11 رأی و حسنعلی ترابی با 10 رأی به عنوان اعضای علی البدل این هیات برگزیده شدند.
وی گفت: در شهرستان شهرضا اعضای هیات های اجرایی و نظارت تعامل مناسبی برای برگزاری انتخابات قانونی در فضای آرام با یکدیگر دارند.
فرماندار شهرستان شهرضا افزود: باید آستین همت را بالا زد و فارغ از مسائل سیاسی و جناحی برای آبادانی، توسعه و اشتغال جوانان شهرستان اقدام کرد.
گلابی اظهار کرد: همواره به دنبال کاهش اختلاف های سیاسی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت احزاب در شهرضا بوده ایم.
وی تصریح کرد: هر چه فضای انتخاباتی بی تنش تر و آرام تر باشد مردم بهتر می توانند نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
شهرستان شهرضا با جمعیت حدود 160 هزار نفر و 2 شهر شهرضا و منظریه در 80 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت/7144 / 2093 ** خبرنگار: محمدرضا امیری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.