به گزارش ایرنا سید مجتبی حسینی شامگاه سه‌شنبه در گفتگوی خبری افزود: ذوب آهن در این بازی برنامه داشت و این برنامه با توجه به شناخت کامل از تیم مقابل اجرا شد.
وی با ابراز خرسندی از پیروزی در این دیدار اظهارکرد: در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.
وی ضمن تقدیر از هواداران ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما جوان است و برخی بازیکنان دومین سال حضورشان در فوتبال ایران است و باید از آنها حمایت شود.
همچنین وحید محمدزاده هم که به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد افزود: خدا را شکر می کنم که با تلاش بچه ها پیروز این میدان شدیم ، بچه‌ها زحمت کشیدند و این برد را به مجتبی حسینی تقدیم می‌کنم.
به گزارش ایرنا، سه شنبه شب و در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و از گروه سوم، تیم فوتبال ذوب آهن یکی از نمایندگان ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان بنیادکار ازبکستان بود و در نهایت به برتری دو بر یک دست یافت.
قضاوت این دیدار که در حضور کمتر از پنج هزار تماشاگر برگزار شد را «محمدتقی الجعفری» سنگاپوری برعهده داشت.
ذوب آهن که در بازی رفت نیز نماینده ازبکستان را شکست داده بود با برتری در دیدار امروز هفت امتیازی شد تا امیدهای زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.
پ.8114. خبرنگار: اکبری** انتشار: سلطانمرادی

اکبری امرحسین, [11.04.17 23:11]
[ Photo ]
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.