به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا افزود: دو فرد مذکر خرداد سال گذشته با لباس و چادر زنانه و مسلح به سلاح کلاشینکف اقدام به سرقت از یک طلافروشی در حوزه کلانتری ملکشهر کرده بودند که دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان صادر شد.
وی اظهار کرد: پس از این اقدام، گزارش مشابه دیگری در باره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در حوزه قضایی شهرستان دولت آباد از سوی مراجع انتظامی اعلام شد.
رییس دستگاه قضایی استان افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و فنی در باره هر دو سرقت، متهمان شناسایی و در 17 فروردین سالجاری دستگیر شدند و در بازرسی از محل اختفاء آنان، یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو قبضه کلت کمری با 48 عدد فشنگ جنگی، شوکر و افشانه، قداره، سیم کارت و عابر بانک های متعدد کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: بازپرس شعبه مربوطه در همان تاریخ در اداره آگاهی حضور یافت و اقدام به تفهیم اتهام به متهمان مبنی بر محاربه، مشارکت در سرقت مسلحانه مقرون به آزار و خرید و حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، شوکر، افشانه و تهدید با سلاح گرم کرد و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
خسری وفا تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با جرایمی که مُخل امنیت و آرامش روانی مردم است بشدت برخورد و در کمترین زمان به اینگونه پرونده ها رسیدگی و اشد مجازات قانونی را برای مجرمان آن اعمال خواهد کرد.
به گفته سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان، با توانایی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان، در اواخر سال 95 و آغاز سال 96 معادل 90 درصد سرقت های صورت گرفته در سال گذشته، کشف و متهمان دستگیر و تحویل قانون شدند.
ت/6994/ 6027*خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.