سرهنگ محمدحسین باباکلانی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پرونده ها شامل سرقت و کلاهبرداری و مزاحمت ها بوده که مجرمان آن ها توسط عوامل انتظامی شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
وی بیان کرد: علاوه بر کشف 95 درصدی جرائم شهرستان تیران و کرون وقوع جرم در سال گذشته در مقایسه با سال 94 دراین شهرستان 30 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: سرقت سیم های برق، سرقت احشام، جیب بری، سرقت منزل و مغازه به ترتیب 70 درصد، 25 درصد، 33 درصد و 19 درصد در سال گذشته نسبت به سال 94 کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: با توجه به تدابیر امنیتی و برنامه ریزی های صورت گرفته کاهش حداقل 30 درصدی جرائم و افزایش کشفیات جرائم در سال 96 پیش بینی می شود.
سرهنگ باباکلانی از دستگیری سارقان احشام در این شهرستان و شهرستان های استان اصفهان و استان های همجوار نیز خبرداد و گفت: این سارقان به جرائم خود اعتراف کردند که پرونده آن ها برای بررسی تحویل مقامات قضایی شد.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان های امن درجه سه استان اصفهان از سوی فرماندهی انتظامی استان شناخته شده است.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.