به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه به پایان رسید

تیم فوتبال ذوب‌آهن با ترکیب محمدرشید مظاهری، علی حمام، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان‌مهر، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، جری بنسون و مهدی رجب‌زاده پای به این میدان گذاشت.

نفت آبادان نیز با ترکیب ناصر سالاری، رشید البی، مجتبی ممشلی، علی عبدالله‌زاده، هیان کیم، حسین بغلانی، محمد پور محمد، محمد نیک نفس، علی هلیچی، بهادر عبدی و علی صلاح هاشم وارد زمین مسابقه شد.

این دیدار در حالی آغاز شد که ذوب‌آهن به 3 امتیاز حساس آن برای رسیدن به سهمیه آسیایی احتیاج دارد و به همین دلیل با حملات پردامنه، موقیعت‌های خطرناکی را بر روی دروازه نفت‌آبادان ایجاد کرد.

در دقیقه 2 این مسابقه ضربه خطرناک مهدی رجب‌زاده از محوطه شش قدم تیم صنعت نفت آبادان راهی دروازه شد که این ضربه را ناصر سالاری دروازه‌بان نفت آبادان با یک حرکت زیبا به بیرون فرستاد.

در ادامه از حملات دنباله‌دار ذوبی‌ها کاسته شد و این نفتی‌های آبادان بودند که با اختیار داشتن توپ و میدان حملات نصف و نیمه‌ای را بر روی دروازه رشید مظاهری ایجاد کردند.

ذوبی‌ها نیز در ادامه حملات خود را ادامه دادند ولی این حملات نیز نتیجه نداد و نیمه اول این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606992
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.