به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، در این تور دوچرخه سواری که با حضور کارکنان  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، گروه دوچرخه سواری رعد و جمعی از ورزشکاران شهرستان کاشان برگزار شد، شرکت‌کنندگان به زیارت شهیدان گمنام دانشگاه ‌های آزاد اسلامی و علوم پزشکی کاشان شتافتند.

رکابزنان کاشانی حرکت خود را صبح امروز از میدان جهاد این شهرستان آغاز کرده و پس از طی مسیر چند کیلومتری با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بر سر مزار مطهر شهدای گمنام در این دانشگاه حاضر شده و با غبارروبی، عطرافشانی، اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان راه حق ادای احترام کردند.

مجتبی رضازاده در این آیین با تسلیت روز شهادت امام هادی(ع) و گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مشرف شدن به زیارت شهیدان گمنام یک توفیق بزرگ است و آن را در آستانه سال جدید باید به فال نیک گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان شهدا را صاحبان حقیقی انقلاب دانست افزود: رهروی از راه شهدا  وظیفه همگانی و رسالت اصلی فعالان عرصه فرهنگ است و لازم است تمامی مسئولان ادامه دهنده راه شهدا باشند.

مشاور شهردار کاشان ضمن اشاره به شعار این حرکت مبنی بر «ورزش، تندرستی و معنویت» خاظرنشان کرد: این اقدام فرهنگی و ورزشی با مشارکت دانشگاه ها و سایر مراکز فرهنگی و علمی در طول سال استمرار یابد.

مهدی اخباری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز در این آیین ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای اجرای این اقدام فرهنگ ساز اظهار داشت: شهدای گمنام بلندآوازه ترین نام های بی‌نشان است و توصیف شهدا در قالب کلمات نمی‌گنجد.

به گزارش تسنیم، پس از این مراسم، کاروان دوچرخه سواری رهروان شهدا عازم دانشگاه علوم پزشکی کاشان شده و زائر قبور مطهر شهدای گمنام در این دانشگاه شدند؛ اجرای برنامه مداحی و پاسداشت مقام رفیع شهیدان پایان بخش این تور نوروزی بود.

تور دوچرخه سواری رهروان شهدا به عنوان یکی از برنامه‌های دومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری پلیس راهور و هیئت دوچرخه سواری کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605483
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.