محسن کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، در مورد کنگره سراسری فضل نبی اظهار داشت: کنگره سراسری هنری و ادبی فضل نبی همراه با بزرگداشت ملافضلعلی نصرآبادی، پنجم اردیبهشت سال جاری مصادف با مبعث رسول اکرم در سفیدشهر آران و بیدگل برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره سراسری فضل نبی افزود: موضوعات این همایش فضایل و مناقب نبی اسلام، سبک زندگی اسلامی در آینه نبی اسلام، وحدت و همدلی در اندیشه و عمل نبی اسلام، مدیریت و اقتصاد مقاومتی در سیره رسول اسلام و حقوق بشر در سیره نبوی و نعت نبی اکرم در کلام مولانا ملافضل علی نصرآبادی است.

کرمانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در مدح و منقبت رسول اکرم در قالب محورهای خوشنویسی، نقاشی، شعر و دل نوشته به آدرس اینترنتی دبیرخانه کنگره به نشانی fazlenabicongress@gmail.com ارسال کنند.

وی شماره تماس های 03154833092 و 09137291094 را از جمله راه‌های تماس عنوان کرد و ابراز داشت: به دلیل محدودیت زمان تا برگزاری کنگره و فرصت لازم جهت داوری آثار ارسال شده، مهلت ارسال آثار تمدید نمی‌شود.

دبیر اجرایی کنگره سراسری فضل نبی با بیان اینکه در هر محورها به نفرات برتر به ترتیب سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه اهدا می‌شود، تاکید کرد: آدرس کنگره آران و بیدگل، سفیدشهر، خیابان 22 بهمن، سه راه نیایش، جنب مسجد جامع، دفتر مجمع فرهنگی سفیدشهر است.

به گزارش تسنیم، کنگره سراسری فضل نبی همراه با بزرگداشت ملافضلعلی نصرآبادی با مشارکت خبرگزاری تسنیم در کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، موسسه فرهنگی راه روشن، مجمع فرهنگی سفیدشهر، شهرداری آران و بیدگل و شهرداری سفیدشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605480
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.