به گزارش ایرنا، روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان روز چهارشنبه به نقل از داریوش اسماعیلی اعلام کرد: مهلت ثبت ‌نام در ششمین دوره مسابقات ملی مناظره 30 فروردین ماه 96 خواهد بود.
وی ادامه داد: ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با نشان خواجه نصیرالدین طوسی در سطح دانشگاهی و استانی اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه های استان اصفهان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، تعمیق و ارتقای کرسی‌های نظریه ‌پردازی، نقد و مناظره در حوزه‌های دانشگاهی است.
اسماعیلی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ ای و کشوری برگزار می ‌شود، گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، میزبان 440 تیم دانشجویی از 32 استان و دانشگاه از سراسر کشور بود که از این تعداد 64 تیم به مرحله منطقه ای و 16 تیم به مرحله کشوری صعود کردند و در نهایت در مرحله کشوری مسابقات که آذر ماه سال گذشته در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، تیم «تنقیح مناط ترافرازنده» از دانشگاه فردوسی مشهد، مقام نخست مسابقات و نشان خواجه نصیر الدین طوسی را کسب کرد.
علاقه ‌مندان به مسابقات مناظره می‌ توانند جهت ثبت ‌نام به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه علوم‌ پزشکی اصفهان، مراجعه یا با شماره تلفن 37932364- داخلی 21 تماس گیرند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند برگزاری مسابقات به وب ‌سایت مسابقات به نشانی jdisf.ac.ir مراجعه کنند.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.