به گزارش ایرنا، محمد رضا صدوقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این تعداد بالغ بر 3 هزار و 500 نفر در قالب خانواده فرهنگی و یک هزار نفر خانواده سایر قشرهای جامعه هستند.
وی افزود: در تعطیلات نوروز و در اجرای طرح اسکان فرهنگیان 20 واحد آموزشی در قالب 130کلاس برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر اردستان خاطرنشان کرد: افزون بر اسکان مسافران نوروزی در مدرسه ها، ستاد تسهیلات سفر شهرستان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی، مهمان سرای جهان گردی، متل مهاباد، سه اقامتگاه بوم گردی و خانه های مسافر را نیز سازماندهی کرده است.
صدوقی افزود: علاوه بر واحدهای آموزشی از شش حسینیه ، سالن ورزشی، سالن هلال احمر جهت اسکان اضطراری پیش بینی شده سرریز مسافران در واحدهای آموزشی شهر زواره و مهاباد اسکان می یابند.
وی گفت: امکانات لازم خدماتی بهداشتی نیز در این مدارس برای رفاه حال مسافران پیش بینی شده است.
صدوقی هم چنین به فعالیت بیمارستان شهید بهشتی اردستان اشاره و افزود: در این مرکز پزشک عمومی و تخصص های داخلی، اطفال، قلب و عروق ، آزمایشگاه و پرستاری به مسافران خدمات دهی می کنند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر اردستان با بیان این که شهرستان ظرفیت پذیرش هزار و200 نفر مسافر جهت اسکان در شبانه روز را دارد تصریح کرد: امسال با رشد قابل چشمگیر ورود مسافر به شهرستان مواجه هستیم.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.