به گزارش ایرنا، علیرضاغیور عصر روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن اردستان افزود: مسکن مهر در شهرستان اردستان با جمعیتی کم مشکلات فراوانی دارد که مسئولان تلاش می کنند در اولین زمان ممکن این مشکلات برطرف شود.
وی با بیان این که محوطه سازی در مسکن مهر اردستان و مهاباد 90 درصد انجام شده است تصریح کرد: محوطه سازی مسکن مهر زواره به دلیل نبود قیر و اعتبارات کافی انجام نشده که امیدواریم تا یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.
رئیس شورای مسکن شهرستان عدم مراجعه تعدادی از مالکان مسکن مهر شهرستان به بانک مسکن برای قسط بندی وام های منزل های خود را یکی دیگر از مشکل های موجود اعلام و خاطر نشان کرد: با توجه به این که زمان تمدید وام ها پایان یافته و دیگر تمدید نمی شود این افراد مشمول پرداخت جریمه دیرکرد وام خواهند شد.
فرماندار اردستان افزود: با توجه به پایان دوره شرکت های تعاونی مسکن مهر از فروردین سال 96 هیات تسویه حساب تشکیل و این هیات موظف به برطرف کردن مشکلات این مجموعه خواهند بود.
غیور گفت: اگر نظارت دستگاه های مجری بر مسکن مهر به طور مطلوب صورت گرفته بود امروز شاهد مشکلات موجود در مجموعه مسکن مهر نبودیم.
فرماندار اردستان با بیان این که اگر سامانه الکترونیکی در تعاونی مسکن های مهر از ابتدا راه اندازی شده بود و می توانست به ارگان های متولی لینک شود امروز می توانستیم کلیه اطلاعات موجود در خصوص مسکن مهر را از این سامانه استخراج کنیم.
وی با بیان این که مشکلات موجود در مسکن مهر اردستان، زواره و مهاباد نیازمند پیگیری جدی مسئولان است، تصریح کرد: نسبت به پیگیری زیر سازی و آسفالت مسکن مهر زواره تا یک ماه آینده اقدام خواهد شد.
مسکن مهر شهر اردستان 588 واحد آپارتمانی، شهر زواره 128 واحد آپارتمانی ، 112 واحد ویلایی و 142 واحد خود مالک و شهر مهاباد 161 واحد ویلایی است.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.