به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی شهرداری گلپایگان روز سه شنبه در آیین اهدای این اسباب بازی ها به کودکان مرکز اوتیسم تحت نظارت بهزیستی این شهرستان گفت: این جشنواره برای دومین سال، با فراخوان شهرداری از بهمن سالجاری در سطح شهرستان انجام شد.
مسعود حبیبی افرود: در اجرای این طرح، بیش از یکصد اسباب بازی فکری و آموزشی به ارزش بیش از 20 میلیون ریال با کمک شهرداری و موسسه خیریه احسان الائمه(ع) و نیکوکاران جمع آوری و در آستانه سال نو بین کودکان نیازمند شهرستان اهدا شد.
وی،مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه،افزایش حس نوعدوستی، ترغیب به مهربانی و همدلی و توجه بیشتر به نیاز فکری و عاطفی کودکان از سوی مردم و خیران را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
در آیین اهدای اسباب بازی ها، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و رییس اداره بهزیستی این شهرستان حضور داشتند.
حسن مرادی رییس اداره بهزیستی گلپایگان نیز در این آیین گفت: مرکز اوتیسم گلپایگان زیر نظارت این اداره تنها مرکز غرب اصفهان است که اکنون 24 کودک بیمار اوتیسمی، از این شهرستان و دیگر شهرستان های غرب استان از خدمات آن بهرمندند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/6027/7138
خبرنگار:محمد حسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.