به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا جان ‌نثار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین تخلفات مربوط به تخلفات حادثه ‌ساز بویژه سرعت غیرمجاز بود.
به گفته وی، از ابتدای امسال با 16 هزار دارنده خودروی دودزا در استان برخورد صورت گرفت که این میزان دو برابر مدت مشابه سال گذشته است.
جان نثار در باره طرح توقیف موتورسیکلت‌ ها نیز گفت: این طرح از اواخر سال 93 در اصفهان آغاز شد که بر اساس آن مأموران راهور با موتورسواران متخلف برخورد می کنند.
به گفته جانشین رئیس پلیس راهور استان اصفهان، از ابتدای امسال تاکنون 15 هزار نفر بدلیل رانندگی خودرو بدون گواهینامه و 46 هزار نفر نیز بدلیل رانندگی با موتورسیکلت بدون گواهینامه به دادگاه معرفی شده اند.
وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 150 فقره گواهینامه متخلفان ضبط شده است.
وی با اشاره به ارائه پلاک شهر اصفهان با کُد 'ایران - 67' به جای 'ایران - 53' تصریح کرد: هر پلاکی که راهنمایی و رانندگی برای شماره ‌گذاری خودروها استفاده می ‌کند طبق دستورالعمل‌ راهداری ناجاست، بنابراین چندی پیش کد پلاک ایران - 53 پایان یافت و ارائه کد جدید آغاز شد.
جانشین رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین استفاده از اسپری بر روی پلاک ها برای عدم امکان قرائت توسط دوربین ها از سوی برخی افراد را اقدامی بلااثر دانست و گفت: دوربین‌ های ثبت تخلفات، این پلاک‌ها را نیز شناسایی و ثبت می کند.
پ / 6020 / 6027 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.