معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان در موافقت با امهال بدهی 31 واحد تولیدی این شهرستان خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: واحدهای تولیدی درخواست امهال ۳۱ فقره تسهیلات بانکی را داشتند که از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش جماران، مسعود خاندایی روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار داشت: بیش از ۱۲ مورد مشکلات شرکت‌های مجتمع معادن سنگ آهن و کبالت گلستان، معدن کان پژوهان جنوب،کربنات کلسیم کاشان و تعاونی خوراک دام و طور مبین و همچنین هشت واحد تولیدی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، سنگ‌بری و گلاب‌گیری در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد.

وی افزود: مسایل موجود در حیطه مسوولیت‌های حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک کشاورزی بود که برای رفع آنها، هماهنگی‌های لازم با مسوولان اداره‌های ذی‌ربط انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به تلاش دولت در راستای تسهیل و رفع موانع تولید با هدف تحقق سیاست‌های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، بهبود فضای کسب و کار و امکان سرمایه‌گذاری و صادرات در این شهرستان بیان کرد: موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های منطقه، آن را به یکی از قطب‌های صنعتی در مرکز کشور تبدیل کرده است که امید می‌رود با برنامه‌ریزی و هدایت منابع در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.