نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم تأکید کرد: با رویکرد سلامت محور و همگرایی نمایندگان تمام استان های درگیر می توان برای حل مسأله زاینده رود اقدام کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با اشاره به تأثیرات مسأله زاینده رود بر سلامت جامعه در مقیاس ملی، تأکید کرد: با همگرایی نمایندگان مردمِ تمام استان‌های درگیر در حوضه آبریز فلات مرکزی، می توان مساله «زاینده رود» را بررسی و برای چاره نهایی این مساله اقدام کرد.

به گزارش جماران، زهرا شیخی با اشاره به اینکه مسأله آب و هوا بر سلامت شهروندان تأثیرگذار است، گفت: با رویکرد سلامت محور، می‌توان مسئله «زاینده رود» را با توجه به تأثیرات آن بر سلامت جامعه در مقیاس ملی بررسی کرد.

وی تصریح کرد: حوضه آبریز فلات مرکزی و «زاینده رود» به عنوان طولانی‌ترین رود این حوضه، با هم افزایی و نگاه ملی نمایندگان مردم و به دور از حواشی‌ها قابل رفع است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با ابراز امیدواری از اینکه در فضایی مسالمت آمیز و به دور از تنش‌های حواشی ساز و رسانه‌ای محلی مساله حوضه آبریز زاینده رود حل شود، افزود: با همگرایی نمایندگان مردمِ تمام استان‌های درگیر در حوضه آبریز فلات مرکزی، می توان مسأله «زاینده رود» را بررسی و برای چاره نهایی این مسأله اقدام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.