حمیدرضا تاملی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی اردستان بیان کرد: باید اجرای طرح‌ها در روستاها با اولویت‌بندی صورت گیرد زیرا در حال حاضر شاهد هستیم، طرح‌هایی اجرا می‌شود که گاه به دلیل فقدان اولویت‌بندی، مطالعه و برنامه‌ریزی کافی نمی‌توانند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب روستاهای بخش مرکزی اردستان در زمینه‌های گوناگون افزود: انتظار می‌رود مدیرعامل و هیات مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌ها نسبت به عملکردی منظم و شفاف‌سازی مالی اقدام کنند و برای پیشرفت‌ شرکت تعاونی برنامه‌ریزی مناسب و علمی داشته باشند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: این شرکت‌ها و دهیاری‌ها در شرایط کنونی باید به سمت سودآوری و اجرای طرح‌های اقتصادی با سرعت بیشتری حرکت کنند.

وی مشارکت مردم در مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را ضروری برشمرد و اضافه کرد: باید از دیدگاه‌های مردم روستا، صاحب‌نظران و کارشناسان در اجرای طرح‌ها استفاده شود تا در نهایت به بهره‌وری و کیفیت حداکثری برسیم.

تاملی با اشاره به فعالیت شرکت تعاونی دهیاری‌ها در سه بخش مرکزی، زواره و مهاباد اظهارداشت: یکی از مستعدترین عرصه‌ها برای رشد و تعالی شهرستان اردستان حوزه گردشگری است، روستاهای منطقه‌ از توانمندی بالایی در این عرصه برخوردار هستند و شرکت تعاونی دهیاری‌ها می‌تواند از این ظرفیت به صورت مناسبی بهره‌برداری کند.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان با ۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۸۴ روستای بالای ۱۰ خانوار، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.