عباس رضایی روز سه‌شنبه در مراسم آغاز توزیع ۳۰ هزار سبد غذایی توسط جامعه خیریه امام محمد باقر(ع) اصفهان افزود: همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و خیرین موجب خلق حماسه‌ای بی‌بدیل در مقابله با بیماری کرونا شد که یادآور روزهای دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: این حماسه نشات گرفته از فرهنگ غنی مردم استان، دینداری و حماسه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهیدی است که امروز بار مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.
استاندار اصفهان افزود: اصفهان در همه صحنه‌های انقلاب جایگاه خود را بخوبی نشان داده است کمااینکه سال گذشته در یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده سایر استان‌ها و در سال‌های گذشته در حوادثی همچون زلزله‌ها و دوران دفاع مقدس نیز این پیشتازی وجود داشت.
 وی با بیان اینکه امروز نه‌تنها ایران بلکه همه دنیا با مشکلات ناشی از کرونا مواجه شده است، اضافه کرد: در زمان حاضر آمریکا با ۲۲ میلیون بیکار و چین با رشد منفی ۵.۶ درصد در اقتصاد خود مواجه شده‌اند.
رضایی تاکید کرد: ما در کشور علاوه بر مشکلات ناشی از بیماری کرونا در شرایط تحریم‌های ظالمانه نیز قرار داریم و در عین حال در این شرایط، فعالیت‌های عمرانی کشور در حال پیگیری است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق این فرمان، یکی از مسوولیت‌های امروز ماست و کلیه دستگاه‌های اجرایی، آن را دنبال می‌کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به خدمات دولت تصریح کرد: امروز مواد غذایی در شرایطی تامین می‌شود که تحریم‌ها به جد و در شدیدترین شرایط که هیچ کشوری سابقه آن را نداشته است، بر کشور اعمال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که وقتی نیت افراد، خدا و آخرت باشد خداوند نیز درهای فرج و گشایش خود را به روی بندگانش می‌گشاید.
رضایی افزود: درایت و تدابیر  رهبر معظم انقلاب، همنوایی دولت و ملت و وحدت بخش‌های مختلف در کشور، مناسباتی را رقم زده است که جهانیان را به حیرت انداخت.
وی اضافه کرد: نهادهایی همچون سپاه و بسیج و شهرداری اصفهان در مدیریت بیماری کرونا در استان بدون هیچ تعللی در هر موردی که از آنها درخواست کمک شد، پاسخ مثبت دادند، بسیاری از مدیران یک روز مرخصی نرفتند و کادر پزشکی و پیراپزشکی نیز در خط اول مجاهدانه حضور یافتند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، تا روز گذشته بیش از ۹۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.