روح‌الله فدائی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا به کاهش ۹۰ درصدی متوفیان آتش‌سوزی‌ها و ۵۷ درصدی حادثه‌ها نسبت به سال ۹۷ اشاه کرد و افزود: در مجموع حادثه‌ها و آتش‌سوزی‌های سال ۹۸ که آتش‌نشانان کاشانی در آن حضور داشتند، تعداد ۱۶۴مصدوم و با تاسف ۱۵ فوتی به ثبت رسید.

وی بیان کرد: میانگین زمان رسیدن نیروهای عملیاتی به محل وقوع حادثه‌ها ۲۰ ثانیه و در آتش‌سوزی‌ها هشت ثانیه نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن کاهش داشت که این ۲۸ ثانیه، آمار قابل توجهی در راستای کاهش آسیب‌های جانی و مالی به حادثه‌دیدگان در سال ۹۸ بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با اشاره به برنامه‌ریزی و انجام ۳۸ رزمایش سازمانی و ایستگاهی و ۷۶۳ مورد استقرار تیم‌های عملیاتی در راستای احتیاط از بروز حادثه و آتش‌سوزی در محل‌های پرخطر و آیین‌ها اضافه کرد: همچنین نصب و تعمیر۱۲ شیر هیدرانت آتش‌نشانی در این مدت، کاشان را به حد نصاب استاندارد جهانی شیرهای هیدرانت نزدیک‌تر کرده است.

آتش‌نشانان کاشانی سال گذشته در ۶۵۴ مورد آتش‌سوزی اماکن مسکونی، خودرو، کاربری‌های تولیدی و کارگاهی و یک‌هزار و ۸۵۷ فقره حادثه دیگر مانند تصادف‌های خودویی، نشست زمین و آب افتادگی، رفع خطر آسانسور و بالابر، رفع خطر حیوانات موذی و انتقال حیوانات خانگی محبوس حضور یافتند.

کاشان که با جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفر پنج ایستگاه آتش‌نشانی دارد، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.