حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان طی امروز و فردا در استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید در اکثر مناطق استان و بارش‌های رگباری بهاری، گاهی همراه با رعد و برق در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق شرقی و شمالی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایداری همرفتی به اصفهان اظهار داشت: بدین ترتیب از روز دوشنبه تا اوایل روز سه شنبه در اکثر نقاط استان اصفهان شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد وقوع تگرگ و صاعقه هستیم.

لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب

وی با بیان اینکه منطقه اثر این سامانه مناطق شمال، شمال شرق و شرق است اوج ناپایداری در شمال شرق استان اصفهان شاهد هستیم، تاکید کرد: لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی و روان آب در این مناطق انتظار می‌رود.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تاکید کرد: احتیاط لازم در هنگام تردد شهری و جاده‌ای، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در مقابل رواناب در مناطق شمال شرق استان اصفهان ضرورت دارد.

کاهش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما در اکثر مناطق استان

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت، تاکید کرد: روز دوشنبه هوای شهر اصفهان صاف، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده است.

علی عسگریان بیان داشت: روز سه‌شنبه هوای شهر اصفهان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود و روز چهارشنبه نیز هوا در شهر اصفهان به شکل قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.