سرهنگ محمدرضا معصومی روز شنبه در بازدید نماینده نیروهای مسلح استان از شبکه بهداشت اصفهان گفت: این میزان تولید با راه‌اندازی ۲ کارگاه جهادی تولید ماسک در پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی تولید می‌شود.
وی ادامه داد: این کارگاهها با حمایت سازمان غذا و دارو استان اصفهان با حضور تعدادی از همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به صورت خودجوش و داوطلبانه روزانه تعداد ماسک یادشده را با هدف مبارزه با کرونا، تولید می‌کنند.   
جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی افزود: افزون بر این میزان روزانه یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در تولید و به سایر مناطق پدافندی کشور ارسال می شود.
 وی اضافه کرد: همچنین معابر و محل استقرار سربازان به صورت مستمر به منظور اقدام موثر در مقابله با شیوع کرونا ضد عفونی می شود.
سرهنگ معصومی اظهار کرد: استقرار تیم تب سنجی و کنترل دقیق وضعیت سلامت کارکنان در بدو ورود به یگان  نیز جزء اقدامات پیشگیرانه این منطقه است.
همچنین نماینده نیروهای مسلح در شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان در این بازدید گفت: ماسک‌های تولید شده توسط منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی دارای استانداردهای لازم است.
سرهنگ پاسدار علی حمزه افزود: اقدامات منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اقداماتی مطلوب ارزیابی است و باید از زحمات ابن‌مجموعه قدردانی کرد.
 منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی یکی از ۹ منطقه پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که حراست از آسمان استان های مرکزی ایران اسلامی را به عهده دارد.

تاکنون بیش از۶۸ هزار ایرانی به کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان بیش از چهار هزار و ۲۰۰ تن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.