علی محمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت واقدام‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: از این تعداد پایش بیش از ۲ هزار نفر مشکوک به ابتلای کرونا به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

هاشمی گفت: طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در خروجی و ورودی شهرها در سراسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی، فرمانداری و اورژانس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سنجش نخستین علامت بیماری یعنی افزایش تب و دمای عمومی بدن است، افزود: وظیفه ذاتی و مسوولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر در کاهش دردها و تسکین آلام بشری به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود : خیران و داوطلبان می‌توانند برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران کرونایی مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت شعبه میر به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان واریز کنند.

 وی افزود: این جمعیت آمادگی خود را برای جذب نیروهای داوطلب پزشک، اداری، خدماتی، فنی و رسانه ای برای کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.