به گزارش خبرنگار مهر، دهمین جلسه شهرستانی ستاد پیشگیری از کرونا با محوریت اعمال محدودیت های ورودی به شهرستان دهاقان بعدازظهر چهارشنبه به ریاست فرماندار دهاقان برگزار گردید.

علی اصغر قاسمیان در این جلسه با بیان اینکه شهرستان دهاقان در روز طبیعت پذیرای مسافران و گردشگران نخواهد بود اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که سالهای گذشته از شهرها و شهرستانهای همجوار پذیرایشان بودیم، درخواست میکنیم در شرایط کنونی به دهاقان سفر نکنند.

وی همچنین اظهار داشت: حضور شهروندان دهاقانی نیز در اماکن گردشگری ممنوع است

وی از اعمال محدودیت های ورودی در روز طبیعت خبر داد و گفت: تیم هایی از پلیس راه، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و راهداری نسبت به ایست و کنترل و پایش سلامت گردشگران غیربومی از ورود به شهرستان جلوگیری به عمل می آورند.

واحد های صنفی غیر ضرور در صورت تخلف پلمپ خواهد شد

محمدرضا نوروزی، دادستان عمومی و انقلاب دهاقان در این جلسه بیان داشت: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد پیشگیری کرونا، در صورتی که صنوف غیر ضرور تا ۱۵ فروردین ماه باز باشند، متخلفین با هماهنگی مراجع محترم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تا پایان ریشه کن شدن این بیماری پلمپ خواهد گردید.

به گزارش مهر، پیش از این با مصوبه ستاد مقابله با کرونا کلیه مکان های گردشگری شهرستان دهاقان جهت کنترل و پیشگیری ویروس کرونا مسدود شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.