سردار مهدی معصوم بیگی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از ابتدای مطرح شدن بحث کرونا تاکنون ۲۶ پرونده ویژه مدیران کانال‌های فضای مجازی که نسبت به تولید و انتشار اخبار کذب و شایعات و تشویش اذهان عمومی مبادرت می کردند تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در همین‌خصوص ۸۵۰ خبر کذب از فضای مجازی حذف یا مسدود شدو در ۵۷ مورد نیز به مدیران سایت‌ها و کانال‌های خاطی تذکر داده شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس فتا باقدرت فضای مجازی را رصد و با شایعه پردازان و افرادی که آرامش عمومی و سلامت فکری جامعه را به خاطر اندازند، برخورد خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به کشفیات پلیس در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک، ۳۱۳ هزار جفت دستکش، یک هزار ۵۹۵ لیتر الکل و یک هزار ۶۰۰ قلم سایر اقلام بهداشتی در استان اصفهان کشف شده است.
سردار معصوم بیگی اظهارکرد: در همین رابطه ۱۴ نفر دستگیر و یک مکان احتکار پلمب شده است.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح تا کنون ۱۷۰  مکان پلمب شده است که ۱۶ مورد مکان احتکار و نگهداری اقلام بهداشتی و ۱۵۴ محل نیز مربوط به رستوران، تالار، گیم نت، چایخانه، تالار و کافی شاپ و امثال آن بوده است که بهداشت را رعایت نکرده یا محل اجتماع و شیوع بیماری بودند که در راستای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا پلمب شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: مقابله با بیماری کرونا بدون کمک همگان امکان پذیر نیست و همه باید از حضور در اجتماع خودداری کنند.
وی تاکید کرد: رعایت نکردن مسائل بهداشتی علاوه بر اینکه بهداشت فردی را به خاطر می اندازد، حق الناس است و می تواند برای کل جامعه و خانواده فرد نیز خطر ایجاد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.