غلامحسن سخایی در گفت و گو با ایرنا افزود: اصفهان تنها استانی است که به برنامه‌ریزی برای آموزش مجازی دانش آموزان بصورت خاص پرداخته است.

وی اظهارداشت: این آموزش‌ها با حضور بهترین و مجرب‌ترین معلمان و گروه‌های آموزشی و درسی استان و براساس بودجه‌بندی اسفند در استودیو مرکز تحقیقات معلمان اصفهان در مدت ۲ هفته اخیر ضبط و آماده پخش است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: برای تهیه این آموزش مجازی روزانه حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از معلمان پایه های مختلف تحصیلی با حضور در مرکز تحقیقات به سناریونویسی و تدریس و در نهایت تدوین این برنامه ها پرداختند.

وی از بارگذاری روزانه ۵۰ درس بر روی سامانه مربوطه اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه این اقدام ویژه در مدت کوتاه بسیار سخت و زمان بر بود ولی با همت و حمایت معلمان و مسوولان این اداره کل با موفقیت انجام شده است.

سخایی یادآور شد: برای این منظور دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه  Erp.isfedu.ir  مراجعه کنند و کد ملی خود را به عنوان کد کاربری و رمز عبور وارد کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان پس از ورود به این سامانه می توانند در پایه، کلاس و مدرسه خود وارد شوند و آموزش های مجازی را فرا بگیرند و دیگر نیازی به دریافت فایل های درسی از شبکه های اجتماعی ندارند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: با توجه به اینکه زمان فروکش بیماری کرونا در اصفهان نامعلوم است برنامه ریزی های لازم در صورت ادامه دار شدن این وضعیت برای برگزاری امتحانات نیز صورت خواهد گرفت.

وی از مردم و به ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها درخواست کرد که با ماندن در خانه ها کمک کنند تا هرچه سریعتر  این بحران فروکش کند و وضعیت جامعه و مدارس به حالت عادی برگردد.

اکنون بیش از ۹۰۰ هزار دانش آموز در پنج هزار واحد آموزشی استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.