حمید بی غم، شامگاه دوشنبه بعد از صعود تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدارهای حذفی، شرایط خاص خود را دارد و چون بازی قبلی را باخته بودیم کمی فشار روی تیم ما بود ولی امروز توانستیم پیروز میدان شویم.

وی گفت: تیم سن ایچ ساوه به شکلی بازی می کند که متکی به دفاع و ضدحمله است و در این نوع بازی از اشتباهات تیم حریف بهره می برد، با این وجود، ما هم تیم بزرگی هستیم و همه انتظار دارند که ببریم و گل بزنیم.

وی با بیان اینکه تیم ساوه با همین تاکتیک، بازی قبلی را پیروز شده بود، افزود: تاکتیک خوبی اتخاذ کردند که در بازی قبلی جواب داد و به نتیجه رسیدند ولی در دیدار امروز، ما بهتر و هوشمندانه تر بازی کردیم و پیروز میدان شدیم.

بی غم در باره داوری این دیدار نیز گفت: داوری در حیطه تخصص من نیست که نظر بدهم ولی کارتی که امروز به حسن زاده بازیکن تیم ما داده شده یک هزارم درصد هم درست نبود.

سرمربی گیتی پسند در باره فینال لیگ برتر و بازی تیمش مقابل مس سونگون ورزقان نیز اظهار داشت: بازی در فینال کار سختی است و ما یک تیم بزرگ با بازیکنان خوب هستیم و همه از ما انتظار برد دارند.

وی تصریح کرد: هرچه بازی ها توقف داشته باشد به ضرر تیم ماست ولی این مشکل همه کشور است و استراحت می کنیم تا تاریخ بازی به ما اعلام شود.

دیدار اول این مرحله را گیتی پسند با نتیجه ۷ بر ۴  و دیدار دوم را سن ایچ با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شده بودند.

 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، عصر امروز در دیدار سوم خود با سن ایچ ساوه توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و به فینال لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در باره برگزاری مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ گفت: به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال و موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این ویروس، تاریخ دیدار فینال رقابت های فوتسال لیگ برتر تغییر کرد. 

به گفته وی، این تصمیم برای حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، داوران، عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه و با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا و کسب زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور گرفته شد.

فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال ۱۳۹۹ بین دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.