سردار سرتیپ علی عبداللهی روز سه‌شنبه در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان با بیان‌اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یک فرمانده تمام عیار و کم‌نظیر بود، افزود: حاج قاسم با تمام وجود عاشق چنین شهادتی بود و به آن رسید.
 وی با بیان‌اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی متعلق به کل نیروهای مسلح بوده و خواهد بود، گفت: سیره و روش شخصیت بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی، الگویی برای کلیه فرماندهان اعم از سپاهی و ارتشی است.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آنچه مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را به یک تشییع بی‌نظیر در طول تاریخ کشور مبدل کرد، اخلاص و جایگاه رفیع این فرمانده بزرگ نزد خداوند متعال بود.
 معاون ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگر سخنان خود، نیروی پدافند هوایی را خط مقدم دفاع از کشور قلمداد کرد و گفت: اقدامات مهمی که از زمان تشکیل پدافند هوایی صورت گرفته، همگی در جهت تقویت و پیشرفت این نیروی راهبردی بوده است.
سردار عبداللهی، 2 نهاد عقیدتی- سیاسی و حفاظت اطلاعات را به مثابه دو بال فرماندهان قلمداد کرد و گفت: هم‌افزایی، همدلی و همکاری صمیمانه این 2 نهاد مهم به عملکرد موثر فرمانده در انجام موفق ماموریت‌ها منجر خواهد شد.
  سردار سرتیپ علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی، امروز از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی بازدید کردند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.