این رزمایش با پرواز بیش از ۱۰۰ فروند بالگرد جنگنده، شناسایی رزمی، ترابری سنگین و ترابری تاکتیکی هوانیروز اصفهان و بالگردهای تازه وارد به این پایگاه برگزار شد.
همچنین بالگردهای جدید نیز در این رزمایش توسط خلبانان این پایگاه به پرواز درآمدند.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این رزمایش با قدردانی کارکنان این نیرو گفت: عملکرد شایسته سامانه‌های فنی و تعمیر و نگهداری بالگردها در حفظ و ارتقاء قدرت آتش و توان پروازی هوانیروز و رشادت و شرف و شهادت طلبی خلبانان قهرمان در دفاع عزتمندانه از کشور ستودنی است
سرتیپ ستاد خلبان سید قاسم خاموشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزتمند هوانیروز گفت: امروز روح شهدای هوانیروز شاهد بر این عزت آفرینی و اقتدار هستند و با شهدایمان در حرکت مصمم در مسیر ولایت و دفاع از عزت و حریم کشور تجدید عهد می‌کنیم.
وی با اشاره بر ارتقاء توان در حوزه‌های نیروی انسانی و بالگردی و تسلیحات تاکید کرد و ادامه داد: در تقویت توان رزمی برای تولید قدرت بازدارنده و نیز ارائه خدمات هوایی امدادی به مردم ،هیچ فرصتی را از دست نخواهیم داد.
 چندی پیش ده‌ها فروند بالگرد باز آماد شده و ارتقا یافته  ارتش در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وفرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پایگاه هوانیروز اصفهان ملحق شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.