سید جلال حسینی روز دوشنبه در جمع بسیجیان سمیرم در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان، اظهار داشت: شهید سلیمانی در عین اینکه سرباز ولایت بود،مردم‌دار و مردم‌گرا هم بود؛ او بسیار مهربان اما با صلابت و مقتدر، تاکتیکی و عملیاتی و در همان حال استراتژیست و همچنین عارفی بود که جهانی می‌اندیشید و افق دیدگاهش فراملی بود.

مسوول سیاسی  نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با بیان برخی شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در همین زمینه باید اشاره کرد که نمی‌خواهد به مردم خدا را ثابت کنیم، بلکه باید ثابت کرد که خدایی هستیم تا مردم به سراغمان بیایند.

وی انقلابی و مومن بودن یک نماینده را ویژگی ضروری وکیل مردم عنوان کرد و گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز به چنین نمایندگانی داریم تا بتوانیم امید را بار دیگر در دل مردم زنده کنیم.

سرهنگ حسینی انقلاب اسلامی امروز را دارای اقتدار و امنیت دانست و افزود: اگر دیروز چالش آمریکا و استکبار به هم ریختن افکار یا شهرهای ایران بود امروز، چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیاست.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان ادامه داد: آمریکا در دوران کنونی گرفتار افول اقتصادی و فرهنگی است بطوریکه ۴۵ درصد تولید ناخالص این کشور به ۲۳ درصد کاهش یافته و طبق پیش بینی اقتصاددان‌ها به ۱۳ درصد هم خواهد رسید.

وی بدهی ۲۲ تریلیون دلاری آمریکا  که هفت برابر بودجه این کشور است را یادآور شد و تصریح کرد: دلار و همه‌گیری آن همچنان عاملی برای سرپا ماندن آمریکاست که این هم به‌تدریج با هوشیاری دیگر دولت ها تنزل خواهد یافت.

حسینی خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی، حاضر در میان مردم و آگاه به نیازها، حرکت در مسیر آرمان‌ها و پیشرفت کشور و پایبندی به اقتصاد مقاومتی و نگاه نداشتن به بیرون مرزها را از دیگر ویژگی‌های نماینده تراز مجلس شورای اسلامی از دیدگاه رهبر انقلاب عنوان کرد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) تاکید کرد: انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند اما انتخاب نمایندگان اصلح بدون استفاده از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب ممکن نیست و رهنمودهای ایشان همیشه چراغ راه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.