به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رحمانی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبدیل به سنگ محک دشمنان بالفطره نظام شده است تا به واسطه ارزیابی از این سنگ محک رفتارهای خود را به منصه عمل برساند که آیا تحریم‌ها و اقدامات شنیع ترور کارساز بوده یا نه ولیکن طبق روال سال‌های گذشته این سنگ محک تنها بر پیشانی آمریکا فرود آمد.

وی گفت: با پشت سرگذاشتن چهل و یکمین بهار انقلاب و با نگاه مقتدرانه به پیرامون خود در عرصه‌های مقیاسی، عملکردی و به ویژه پیشرفتی در جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به غرب ثابت شد ملّت انقلابی ایران در مقابله با هیچ یک از  دشمنیهای غرب و استعمار پا پس نکشیده است.

بار دیگر دشمن ناکام ماند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: حضور مردم بار دیگر دشمن را ناکام گذاشت و باردیگر حقانیت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بر همگان ثابت شد؛  راهپیمایی ۲۲ بهمن در طول این ۴۱ سال هر سال به مراتب پررنگ تر و استوارتر برای ناامید کردن غرب برگزار شده است.

۲۲ بهمن امسال رنگ خونخواهی از آمریکا داشت

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن ماه امسال رنگ و بوی شهادت طلبی و خونخواهی تازه از آمریکا به خود داشت، در ۲۲ بهمن امسال یک جنایت عیان و بارز به جنایت‌های شیطان بزرگ اضافه شده بود و صدای انقلاب را در اعلام انزجار از این شیطان بزرگ رساتر و بلیغ تر کرد.

سرهنگ رحمانی گفت: گواهی تأیید حقانیت انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سال از پیروزی با خون سردار سلیمانی امضا شد و این امضا با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عینیت پیدا کرد  و لرزه بر اندام استکبار انداخت.

آزادی بیان و تعیین سرنوشت کشور دستاورد انقلاب است

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب آزادی بیان و تعیین تکلیف برای سرنوشت کشور است، پیش از انقلاب نه تنها حق رأی برای مردم وجود نداشت بلکه اگر کسی به شرایط کشور اعتراض می‌کرد به شکل وحشیانه‌ای سرکوب می‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: امروز مردم آزادانه در تمام صحنه‌ها مشارکت دارند اما برخی نادانسته یا از روی دشمنی، از عدم وجود آزادی در کشور می‌نالند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم سالاری در سایه ولی‌فقیه وجود دارد و مردم سرنوشت کشور را با توجه به آرمان‌ها و اصول بنیادین تعیین می‌کنند و این درصورتی است که جامعه قبل از انقلاب رو به جامعه مصرف گرا می‌رفت و اصول بنیادین و اعتقادی خاصی به ویژه در رأس حاکمیت وجود نداشت.

سرهنگ رحمانی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک گفتمان در دنیا شناخته شده است  و به الگوی مبارزه طلبی برای رهایی از استعمار تبدیل شده است.

فلسفه وجودی سپاه دفاع از انقلاب بود

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی سپاه دفاع از انقلاب بود و تاکنون در مسیر خود قدم برداشته است، در عرصه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به یاری دولت شتافته است و همچنین در کمک به مردم هنگام زلزله و سیل حضور یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوین میاندشت گفت: سپاه پاسداران درتأمین آرامش جامعه و مرزهای کشور نقش مهمی داشته است، سپاه در مقابله با اقدامات منافقین و همچنین جنگ تحمیلی خط  مقدم بود، حرمین اهل بیت (ع) خط قرمز سپاه پاسداران است.

وی گفت: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از نبود مدیریت و تصمیمات ناآگاهانه است که البته مشکلات اقتصادی در تمام جوامع بشری وجود دارد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: اگر برخی مشکلات را زاییده انقلاب می‌دانند تعبیر باطلی است زیرا انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بود که ماورای سایر انقلاب‌ها در رسیدگی به مستضعفان و برقراری عدالت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی تشکیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.