حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان روز سه‌شنبه با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم اردستان در این راهپیمایی افزود: هزاران الله‌اکبر به این عظمت ملت ایران که با وجود گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز با شور و عظمت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب واکنش خوبی نشان دادند.

وی بیان کرد: مردم قدردان و متدین ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای رهبر خود چنین به میدان آمدند و بالاترین عبادت‌ها را انجام دادند و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را ناامید کردند.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان یادآور شد: دیانت ما عین سیاست ماست و این راهپیمایی خود یک عبادت بزرگ است.

وی اضافه کرد: در قضاوت‌ها و معرفی افراد نباید تنها به نماز و روزه و ظاهر کسی توجه و بسنده کرد، بلکه به بصیرت، آگاهی و ولایتمداری افراد نیز توجه کرد؛ باید این مشت‌ها گره کرده به دهان یاوه‌گویان زده شود.

صالحیان ادامه داد: امروز نام حاج قاسم زنده و یک مکتب است که چند ویژگی از جمله تسلیم در نظام امامت و ولایت، قدرت‌آوری، وحدت‌آفرینی دارد؛ چنان که با قدرت و قوت نیروی قدس را تا پشت مرزهای حکومت اشغالگر صهیونیستی پیش برد.

وی با اشاره به ماجرای جنگ جمل و لزوم بصیرت مردم برای اشتباه نگرفتن علی (ع) و معاویه و انتخاب راه اشتباه، برخورداری از بصیرت را ویژگی مهم برشمرد و تاکید کرد: مکتب حاج قاسم امروز در همه دل‌ها زنده است و فریاد می‌زند، با این مکتب می‌شود مقاومت و اندیشه مقاومت را پیش برد.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان تصریح کرد: دولتمردان این حضور پرشکوه مردم را دیدند که وظیفه خود را در برابر امام، رهبری و انقلاب انجام دادند و از این رو در خدمت به مردم کوتاهی نداشته باشند که این مردم با چنین شخصیت، اندیشه و حضور بالا در راه اسلام ناب محمدی درخور احترام بیشتر هستند.

وی افزود: اقتصاد و رفاه مردم به ویژه ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان به طور جد در دستور کار قرار گیرد که بهترین کارها، خدمت به این مردم فهیم و بزرگوار است.

صالحیان با قدردانی از همه مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان، علما و روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم فهیم شهرستان اردستان که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند، گفت: امروز رهبری و نظام اسلامی به یک مجلس انقلابی و نمایندگان پاکدست و از خانواده جهاد و شهادت و ایثار نیاز دارد که با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق‌های رای باید به انجام برسد.

وی حضور در انتخابات را یک عبادت بزرگ دانست که نتیجه آن موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان اضافه کرد: اقتدار کشور در موشک، انرژی هسته‌ای، پهباد یا صنایع نظامی و سایر دستاوردهای علمی نیست، بلکه در حضور، آگاهی، دیانت و استقامت مردم، حضور در مسجد، برپایی نمازجماعت و دعاهای ندبه و کمیل، زیارت عاشوراست که برای ۴۱ سال آن را نگه داشته است.

صالحیان اظهارداشت: در گام دوم انقلاب که استقرار حکومت اسلامی و زمینه‌سازی برای گام سوم که زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، باید تمام قله‌ها فتح شود و مردم این قدرت حضور را به رخ دنیا بکشند.

در ادامه اجتماع ۲۲ بهمن اردستان در میدان نماز این شهر همچون سایر نقاط از جمله زواره، مهاباد حتی نقاط روستایی مانند نیسیان و تلک‌آباد، راهپیمایان با خواندن قطعنامه پایانی، پرچم‌های آمریکا و حکومت اشغالگر صهیونیستی را به آتش کشیدند.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.