حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان نقش جهان در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بوده و هست و این نظام هم برپایه خدمت به مردم شکل گرفته لذا هر جا که مردم در صحنه باشند آنجا نقطه اوج انقلاب است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب، مردم  در تمام صحنه‌ها حماسه آفریدند و حضور آنهاب بسیار خوب بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: امسال شرایط کشور ما بسیار خاص است از یک طرف به دست استکبار جهانی یکی از سرداران بزرگ کشور را از دست دادیم و از طرفی دیگر بخاطر خون پاک همین شهید و اخلاص او یک اتحاد، همدلی و هماهنگی بیشتری بین مردم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مردم اظهار محبت و علاقه بسیار به یاد ماندنی به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند گفت:  در پی این جنایت، ایران برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم توانست جواب دندان‌شکنی به آمریکا بدهد.

انصاری افزود: شاید کسی باور نمی‌کرد که یک کشور بتواند هدفی از اهداف آمریکا را نشانه بگیرد و آن انتقامی سخت بود که رهبر معظم انقلاب در روزهای اول شهادت حاج قاسم اشاره کردند و ملت هم خواهان این انتقام شدند که البته انتقام اصلی اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از طرفی چون امسال سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است همه اینها دست به دست هم دادند که شرایط کشور ما را شرایط خاصی کرده لذا حضور مردم در تمام صحنه ها به ویژه ۲۲ بهمن که روز جشن پیروزی انقلاب است می‌تواند خیلی نقش داشته باشد.

به گفته وی بنا بر آنچه دیده می‌شود امسال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار چشمگیرتر از سال‌های قبل است و این حضور حامل پیام معناداری به ملت ایران و دوستداران انقلاب است که ملت پشت این انقلاب و طرفدار این انقلاب هستند.

وی یادآور شد: پیام سخت تر این حضور این هست که دشمنان این انقلاب حواسشان باشد که مردم ایران شاید سختی ها و مشکلاتی داشته باشند اما اصل نظام و انقلاب را هیچ وقت فراموش نمی‌کنند و همواره پشتیبان انقلاب هستند.

انصاری ابراز امیدواری کرد که مردم در انتخابات مجلس حضوری پررنگ تر داشته باشند زیرا هر رای که به صندوق انداخته می شود سیلی محکمی به گوش آمریکایی هاست و به طور قطع حضور گسترده مردم و آمدن آنها پای صندوق های رای به نوعی تایید نظام و انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال با عنوان «حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها» در ۱۰۵ شهر استان اصفهان برگزار شد.

پیام مراسم ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) اصفهان قرائت شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.