سردار غلامعلی حیدری  شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردستان افزود: ۲۲ بهمن و روز شهادت سردار سلیمانی یوم‌الله هستند و باید گرامی داشته شوند.

وی با اشاره به وضعیت کشور در زمان حکومت پهلوی یادآور شد: شاه برای اداره کشور از سفیر آمریکا و انگلیس دستور می‌گرفت و هیچ گونه اختیاری از خودش نداشت.

معاون سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: انقلاب اسلامی ما را از زیر یوغ استعمار و استکبار نجات داد و به استقلال و آزادی به عنوان ۲ دستاورد بزرگ رساند و جمهوریت همراه با اسلامیت مردم را در سرنوشت خودشان سهیم ساخت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های همه جانبه کشور در ۴۰ سال گذشته اضافه کرد: در زمینه  علمی، سدسازی، نانو و هسته‌ای پیشرفت زیادی داریم که از آن برای پزشکی، کشاورزی و تولید برق استفاده می‌شود، در ردیف هشت کشور جهان هستیم.

حیدری تاکید کرد: از نظر ساخت و پرتاب ماهواره حرف برای گفتن داریم و در مساله موشک بالستیک پیشرفت زیادی صورت گرفته است و به برکت انقلاب و دانش جوانان کشور، موشک‌های نقطه‌زن داریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب تربیت انسان‌ها و نیروهای ارزنده و با معنویت همچون سردار سلیمانی است که سفیران خارجی آرزوی دیدار ایشان را داشتند؛ بسیاری از جوانان ایران و شهرستان توانستند از امنیت کشور دفاع کنند، چیزی که دشمن به آن اعتراف کرد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: امروز دشمن با فضاسازی و تبلیغات دروغ می‌خواهد فرصت‌های انقلاب را به تهدید تبدیل کند و این موضوع در قضیه گران شدن بنزین و مشاوره غلط منافقین موجب شد تا دشمن اشتباه کند و سردار سلیمانی را به شهادت برساند که نتیحه آن وحدت بین مردم و حضور چندین میلیون نفری در تشییع جنازه ایشان شد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بسیار مخلص، گمنام، مردمی و ایجادکننده وحدت بین شیعیان ایران و سایر کشورهای اسلامی بود و نمی‌خواست خیلی دیده شود.

حیدری بیان کرد: دشمن اما آرام نمی‌نشیند و در فضای مجازی و رسانه تلاش می‌کند، جنگ نرم به راه بیاندازد و به ظاهر قدرت پوشالی خود را حفظ کند و با اعزام ناو هواپیمابر و تیم‌های تروریستی، ایران را بترساند؛ یا با کمک مالی و رسانه‌ای عربستان همه گروهک‌های ضد انقلاب را مجهز به امکانات سایبری کند تا بین ایران و عراق اختلاف بیاندارند و منافقین که ۱۷ هزار ایرانی را ترور کردند، در آلبانی عملیات سایبری انجام دهند تا شکاف بین جبهه مقاومت ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: آنها می‌دانند با جنگ نظامی کاری از پیش نمی‌برند اما تلاش دارند با جنگ نرم این کار را انجام دهند و با اعزام پیشرفته‌ترین پهبادها و راه‌اندازی بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان، ایران را بمباران تبلیغاتی کنند تا با ضعیف کردن روحیه مردم، اراده آنان را سست کنند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل گفت: ایران اما پهباد آمریکایی را در اطراف بندرعباس با سامانه ساخت داخل در فاصله ۵۵ هزار پایی هدف قرار داد و ساقط کرد که این اقدام شجاعانه آنها را وادار به خروج ناو هواپیمابر از منطقه کرد.

وی افزود: حضور ۲۵ میلیون نفری مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و هدف قرار دادن شجاعانه پایگاه عین الاسد، ابهت آمریکا را در جهان شکست و تلفات سنگینی به آنها وارد کرد؛ هرچند مدعیان آزادی آن را سانسور کردند اما ایران حیثیت آمریکا را موشک‌باران کرد و خون سردار سلیمانی را در جهان سربلند کرد و این شهادت به رفراندوم تایید گفتمان جبهه مقاومت تبدیل شد.

حیدری اظهارداشت: ما قادریم مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم، باید نگاه‌مان به رهنمودهای ولایت فقیه باشد و با تفکر جهادی و بسیجی حاج قاسم می‌شود مشکلات ایران را حل کرد.

وی در ادامه با درخواست از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخاب شایسته مجلس می‌تواند دشمن را ناامید، کشور را از مشکلات خارج و پرچم ایران را در جهان برافراشته‌تر کند و در این قضیه باید دید پرچم دست کیست و نباید فریب فضاسازی‌های دشمن را خورد، این پیام حاج قاسم سلیمانی در جمع هم‌رزمانش بود.

آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در حسینیه سید الشهدای راهمیان اردستان برگزار شد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.