قاسم علی ناظری روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اردستان با اشاره به اجرای افزون بر یک‌هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب پنج ترانسفورمانور هوایی بیان کرد: بیش از ۵۴۰ مشترک جدید به میزان بیش از یک هزار کیلوات برق جذب و ۷۲ مشترک قسط‌بندی شد.

وی به حذف قبض کاغذی ۳۲ هزار مشترک اشاره و اضافه کرد: تعداد ۳۰ انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده شهدا، مسجدها و گلزار شهدا واگذار شد.

مدیر امور برق اردستان همچنین گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پاداش به ۲۰۰ مشترک بخش کشاورزی که در زمینه صرفه‌جویی مصرف برق همکاری داشتند، پرداخت و در بحث بهینه‌سازی نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی در مورد نصب چراغ روشنایی مسیر کمربندی اردستان به طول ۱۸ کیلومتر نیز تشریح کرد: با پیگیری مسوولان شهرستان و همکاری مدیریت برق استان قرار شد، ۱۰ میلیارد ریال از ۳۵ میلیارد ریال هزینه مورد نیاز این طرح را برق استان، ۵۰ درصد را اداره راهداری و ۲۰ درصد را شهرستان بپردازد.

ناظری افزود: این طرح به مناقصه گذاشته شده است و با اجرای آن ۴۴۰ پایه و چراغ لاک پشتی در محور نصب خواهد شد.

وی در ادامه از برطرف شدن مشکل و افزایش ظرفیت برق ۶ کارخانه صنعتی اردستان خبر داد و بیان کرد: همچنین یک پست برق ۶۳ کیلووات به ثابت و پستی دیگر به ۱۴ فیدر تبدیل می‌شود.

مدیر امور برق اردستان یادآور شد: ۱۷ نقطه حادثه آفرین در سطح شهرستان اردستان نیز با هزینه ۳۰۰ میلیون ریال رفع خطر شد است.

وی با اشاره به برق‌رسانی به پنج روستا تاکید کرد، همه نقاط شهری و روستایی دارای سکنه اردستان از نعمت برق برخوردار هستند و از جمله خدمات‌رسانی به ۲۲۰ روستا با شعاع ۸۰ کیلومتر از سوی چهار تیم عملیاتی به صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

ناظری در ادامه در مورد لزوم هوشیاری مردم نسبت به دزدی‌ها، مدیریت مصرف و درگاه‌های الکترونیک، از مشترکان خواست تا نوع خدمت مورد نیاز را با شماره تلفن ۳۷۱۲۱ اعلام کنند تا ماموران اقدام لازم را انجام دهند.

به گفته وی، ۳۲ هزار و ۱۱۷ مشترک با یک هزار و ۳۵۷ کیلومتر شبکه با ۱۵ فیدر فشار متوسط و ۵۹۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شهرستان اردستان وجود دارد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.