به گزارش خبرنگار مهر، سردار عظیم ابراهیم پور بعد از ظهر جمعه در مراسم تجلیل از مادران شهید شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه رشادت و از خودگذشتگی مادران شهدا باید ماندگار بماند، اظهار داشت: مادران شهدای گمنام در چشم انتظاری به برگشت فرزندانشان درب منازل را بازگذاشتند.

قائم مقام قرارگاه خاتم الاوصیاء خاطرنشان کرد: جانبازان شیمیایی برای دفاع از این سرزمین سلامتی خود را از دست داده‌اند و سال‌های متوالی که درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگی را تحمل می‌کنند.

سردار ابراهیم پور با اشاره اینکه فتنه سال ۹۸ را جدی بگیرید، افزود: نقطه مقابل مکتب تشیع جبهه صهیونیست جهانی که مقر آن آمریکا است وجود دارد و ایران که پایگاه مکتب مهدویت است را مورد هدف هجمه‌های مختلفی قرار می‌دهد.

وی افزود: ایران برای تشکیل جهان مهدویت که زمینه‌ای برای ظهور مهدی موعودعج الله است تا فرسخ‌ها آن سوی مرزهای کشور در مقابله با صهیونیست اسلام ستیز برخاستند.

قائم مقام قرارگاه خاتم اوصیاء افزود: مقابله ایران با صهیونیست برای آمریکای جنایتکار قابل تحمل نیست و با هر هجمه‌ و تحریمی می‌خواهد ایران را از پا درآورد تا نتواند به اهدافش دست یابد.

سردار ابراهیم پور گفت: عملیات اجرای تحریم‌ها زمانی به اوج رسید که سردار سلیمانی به پشت مرز اسرائیل رسید زیرا می‌دانستند حاج قاسم اراده کند وارد مرز اسرائیل می‌شود سرانجام اسرائیل، عربستان، منافقین و سایر دشمنان برای ساقط کردن جبهه مقاومت با تشکیل جلسه فتنه ۹۸ را طراحی کردند.

وی افزود: هدف آن‌ها سقوط سه دولت ایران و عراق و لبنان بود که دولت لبنان و عراق را ساقط کردند، نوبت به ایران که رسید گفتند به دنبال گران شدن بنزین شوک بزرگی به مردم وارد می‌شود که حتی مورد اعتراض علما قرار می‌گیرد و با عزل دولت، می‌توانیم در ایران برای نابودی نظام کودتا و آشوب ایجاد کنیم.

قائم مقام قرارگاه خاتم الاوصیاء ادامه داد: به دنبال اعتراض مردمی در گرانی بنزین اغتشاشگران دست به آشوب و آتش زدن زیرساخت‌های کشور در استان‌ها زدند اما با درایت مقام معظم رهبری فتنه دشمنان خنثی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.