ناصر اسدی روز یکشنبه در جمع مردم در محل آستان مقدس امامزاده این شهرستان با بیان اینکه خانه ملت عصاره اقشار و قومیت‌های مختلف مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: مجلس قوی و کارآمد ضامن ترقی، توسعه و تعالی نظام اسلامی است.
به گفته اسدی، نظارت بر اجرای قانون و قانونگذاری دو تکلیفی است که بر دوش نمایندگان ملت نهاده شد و اگر هر نماینده خود را موظف به عمل به آن بداند، قانون بهتر عمل شده و نظارت نیز قوی‌تر می‌شود.

وی وحدت همه گروه‌ها و اقشار مردمی را عامل امنیت و رفاه و توسعه دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم برای تقویت این وحدت تلاش کنیم و در مسیر ولایت گام برداریم.

اسدی با تاکی بر بهره گرفتن از ابزار هنر و رسانه در معرفی دستاوردهای نظام اسلامی، اظهارداشت: فضای مجازی با گستردگی نامحدود خود، بهترین فرصت برای انتقال پیام انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به بهره‌برداری طرح‌های عمرانی این شهرستان در دهه فجر گفت : سرجمع طرح‌های این شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال است که در روزهای مختلف این دهه  افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد : عمده این طرح ها، عمرانی، مخابراتی، بهداشت و درمان، کشاورزی و توسعه‌ای هستند.

به گفته وی چندین جشنواره، مسابقه و نمایشگاه نیز در مدارس و دانشگاه های شهرستان تدارک دیده شده و همچنین کلنگ زنی های متخلفی نیز در همین مدت خواهیم داشت.

فرماندار شهرضا با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، ادامه داد: حضور حماسی و بی نظیر مردم به پاسداشت شهادت این فرمانده بزرگ سپاه اسلام پیام هایی داشت که تنها بخشی از آنها با تصاویر و فیلم های گرفته شده منتقل شدند.

وی ابزار امیدواری کرد نسل جوان امروز راه و مسیر شهدا و فرماندهان شهیدمان را بشناسند و این راه روشن را ادامه دهند.

شهرستان شهرضا با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت، دو شهر منظریه و شهرضا و ۲۳ روستا در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.