مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: جمعه شب به سبب استفاده از ذغال برای گرم کردن فضای مغازه در خیابان شیخ بهایی نجف‌آباد یک مرد ۳۱ ساله دچار گازگرفتگی شده و به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد منتقل شد.

غفور راستین همچنین افزود: استفاده از پیک نیک برای گرم کردن مغازه‌ای در ناصرخسرو ملک‌شهر نیز موجب مسمومیت مردی ۲۴ ساله و انتقال آن به بیمارستان غرضی شد.

وی درباره حادثه برخورد ۲ خودروی سواری سمند و پیکان در جاده فولادشهر به نجف‌آباد ۲ کیلومتر بعد از عوارضی ادامه داد: این حادثه به مصدومیت پنج نفر شامل چهار مرد و یک زن منجر شد که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به‌وسیله ۲ واحد آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان شهیدمنتظری نجف‌آباد منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: چهار نفر در سنین  ۴۵، ۴۰، ۱۹ و ۱۱ ساله نیز براثر استنشاق گاز منوکسیدکربن به دلیل استفاده از ذغال داخل باغی در گلدشت نجف‌آباد دچار مسمومیت تنفسی شده و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد منتقل شدند.

شهرستان ۳۰۰ هزار نفری نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

وی همچنین درخصوص حادثه گازگرفتگی به دلیل اشکال در دودکش بخاری هنرستانی دخترانه در خیابان شهیدان غربی اصفهان گفت: در این حادثه ۹ دانش‌آموز ۱۶ و ۱۷ ساله مسموم و به بیمارستان‌های عیسی بن مریم(س)، امین و نور منتقل شدند.

راستین در توضیح آتش‌سوزی یک کارگاه  ام دی اف بری  در بهارستان نیز بیان کرد: این حادثه یک مصدوم که مردی ۳۳ ساله بود داشت که به وسیله آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به مرکز سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) منتقل شد.

شهر جدید بهارستان یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان، در مسیر جادهٔ اصفهان-شیراز قرار گرفته است.

وی افزود: یک مورد مسمومیت با گاز coبراثر نشت گاز آبگرمکن در ناصرخسرو ملک شهر نیز موجب مسمومیت یک زن ۲۵ ساله و ۲  کودک ۲ و چهارساله شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان امین شهر اصفهان منتقل شدند.

وی درمورد سانحه برخورد ۲ خودروی سواری نیسان و پژو در قهجاورستان اصفهان نیز اشاره کرد: این تصادف رانندگی پنج مرد را مصدوم کرد که توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امین منتقل شدند.

راستین همچنین گفت: بروز حادثه تصادف پیکان با یک دستگاه مینی بوس در براآن شمالی اصفهان به مصدومیت هشت زن و یک مرد منجر شد که برای طی مراحل درمانی به بیمارستان‌های فارابی و آیت الله کاشانی شهر اصفهان منتقل شدند.

وی درباره تصادف ۲ دستگاه کامیون و پژو ۲۰۶ در مسیر مورچه‌خورت به سمت اصفهان اظهارداشت: این سانحه پنج مصدوم شامل دو مرد ۳۳ و ۶۸ ساله، ۲۲ زن ۲۳ و ۶۵ ساله و یک کودک سه ساله داشت که پس از دریافت خدمات درمانی در محل حادثه به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

مورچه خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.