این نمایشگاه از روز ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر است، ۹۵ شرکت از هشت استان تهران، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین و قم را میزبانی می‌کند.

بسیاری از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تولیدکننده و واردکننده سیستم‌های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پانلی، تاسیسات صنعتی ساختمان، انواع تجهیزات ساختمان، دستگاه‌های تصفیه آب و پمپ‌های آب و لوله و اتصالات هستند که به ارایه توانمندی‌ها، محصولات، کالاها و خدمات خود می‌پردازند.

همچنین یک شرکت از کشور چین در این نمایشگاه حضور یافته است.

بر اساس آمار مقایسه‌ای موجود، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در سال‌جاری ۳۵ درصد از نظر تعداد مشارکت‌کنندگان و ۵۲ درصد از نظر مساحت زیر پوشش نسبت به دوره گذشته رشد دارد.

نمایشگاه سال گذشته در چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار شد که این میزان در سال‌جاری به بیش از ۹ هزار مترمربع رسید؛ از سویی سال گذشته ۷۰ مشارکت‌کننده در نمایشگاه حاضر بودند که این میزان در سال‌جاری به ۹۵ مشارکت‌کننده افزایش یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند روزانه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.