حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای بقیه‌الله الاعظم (عج) این شهر افزود: شهادت سپهبد سلیمانی موجب تقویت بیشتر اراده مردم در مبارزه با آمریکا و دشمنی آنها با این جرثومه فساد در جهان شد.

وی با اشاره به برکت‌های خون پاک سپهبد سلیمانی برای ملت ایران، یادآور شد: این مجاهد وارسته با شهادتش همه معادلات دشمن را که هر سال برای حضور کم‌رنگ مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نقشه می‌کشید، بی‌اثر کرد و به طور قطع موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی نیز خواهد شد.

امام‌جمعه موقت کاشان بیان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی منطقه و جهان را ضد سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا تحریک کرد، موجب بیداری اسلامی بیشتر و بی‌اثر کردن تلاش‌های اسلام‌هراسی در جهان شد.

وی با اشاره به حضور چند میلیونی قشرهای مختلف مردمی در عراق و ایران اضافه کرد: مردم در آیین‌های تشییع و خاک‌سپاری این سرداران رشید اسلام رستاخیز برپا کردند زیرا آنها به ویژه سپهبد سلیمانی برای نزدیک به ۴۰ سال گذشته را خالصانه در راه خدا کار می‌کرد و از این رو مومن، صالح و محبوب دل‌ها شده بود.

اسلامی‌تبار تاکید کرد: شهید سپهبد سلیمانی با اخلاص در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه همه توطئه‌های آمریکا در غرب آسیا را نیز نقش برآب کرد.

وی همچنین اظهار کرد: این سردار فداکار اسلام با تقویت حزب‌الله در لبنان، سوریه و غزه، کمر آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه شکست و قلب حضرت زهرا (س) را هم شاد کرد.

امام‌جمعه موقت کاشان با اشاره به اصابت دقیق موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در عراق تصریح کرد: این اقدام شجاعانه آلام و تلخی‌های شهادت سپهبد سلیمانی را کاست و نه تنها مردم ایران را خوشحال کرد، بلکه همه مستضعفان جهان را نیز به وجد آورد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهبادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب سه روز عزای عمومی اعلام کردند و روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.