دیدار تیم‌های  هایپر شهر شاهین شهر و ملی حفاری اهواز از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی شاهین شهر آغاز شد و در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

تیم حفاری اهواز نیز اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور با ۳۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد  و برای ارتقاء جایگاه خود به اصفهان سفر کرد، و برای پیروز تلاش زیادی کرد ولی بازیکنان هایپر با نمایش خود مانع گلزنی تیم میهمان شدند.

در این دیدار جذاب و دیدنی که با حضور هواداران تیم هایپر شهر شاهین شهر برگزار شد این تیم در ۲ نیمه بازی خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت های خوب گلزنی خلق کرد که سه فرصت تبدیل به گل شد.

در این دیدار برای هایپر شهر شاهین شهر کامبیز گمرکی ۲ گل و سعید افشارگلزنی کردند و گل ملی حفاری اهواز توسط گل به خودی هایپر شهر در دقایق پایانی این دیدار به ثمر رسید.

حسین امیری به کمک علی احمدی، حمیدرضا طیب طاهری و هادی فراهانی این بازی را قضاوت کردند.

تیم  هایپرشهر شاهین‌شهر فصل جاری لیگ برتر با حضور پرشور تماشاگران خود در ورزشگاه تختی این شهر با هدایت سعید رستمی آغاز کرد، مربی در که در اوایل فصل نتایج خوبی گرفت و امید آن می‌رفت که نتایج بهتری را کسب کند ولی در ادامه راه این چنین نبود و بعد از چند شکست و تساوی سرمربی تیم تغییر کرد و مهدی مصطفوی سرمربی این تیم شد.

این تغییرات برای هایپر شهر شاهین‌شهر خوش یمن نبود و امتیاز چندانی را به ارمغان نیاورد و بعد از شکست تیم هایپر شهر شاهین شهر مقابل فرش آرای مشهد در هفته هجدهم، مصطفوی این تیم استعفا کرد و توسط هیات مدیره باشگاه پذیرفته شد.

با توجه به عدم کسب نتایج مطلوب و دلخواه مورد نظر از سوی هیات مدیره باشگاه مهرداد جابری بازیکن این تیم به عنوان بازیکن و سرمربی انتخاب شد ودر ادامه هدایت این تیم را برعهده گرفت که در اولین دیدار مربیگری‌اش در هفته بیستم لیگ برتر در شاهین شهر اصفهان با نتیجه سه  بر ۲ شهروند ساری را شکست دهد.

با این نتیجه تیم هایپر شهر شاهین شهر با ۲۳ امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت وحفاری اهواز نیز با ۳۱ امتیاز در رده هشتم ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.