سرهنگ علی قربانی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید جمعی از مسوولان شهرستانی از نمایشگاه کشفیات طرح ظفر ۸۷ در کاشان گفت: این میزان مواد مخدر کشف شده به نسبت مدت مشابه سال گذشته که ۳۱۵ کیلو و ۸۰۰ گرم بود، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این زمینه یک هزار و ۱۲۶ نفر قاچاقچی و معتاد شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به بازه زمانی سال گذشته که یک هزار و ۴۰ نفر بود، حدود ۱۰ درصد رشد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: طرح ظفر ۸۷ در یکی از مناطق آلوده این شهر اجرا شد و که افزون بر دستگیری ۲۱ نفر مرد و ۱۱ زن، سه نفر از محکومان فراری نیز که به زندان برنگشته بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم تریاک، ۹۵۰ گرم هروئین، ۵۰ گرم شیشه و یک کیلو و ۱۰۰ گرم سایر مواد مخدر با اجرای این طرح خبر داد و  اظهار کرد: ۱۱ قبضه سلاح سرد، ۵۸۴ قطعه کبوتر، ۹ دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای نیز از متهمان کشف و ضبط شده است.

قربانی همچنین دستگیری ۱۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در ابتدای ماه جاری را نیز مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: دستگیری هفت نفر معتاد، ۴۰۰ گرم هروئین، ۱۵۰ گرم شیشه و ۱۵۰ گرم نیز سایر مواد مخدر کشف شد.

وی همچنین از تشکیل گروه ضربت با همکاری پلیس اطلاعات و تجسس کلانتری‌ها خبر داد و تشریح کرد: این ماموران هنگام تعطیل شدن مدرسه‌های دخترانه با استقرار در نزدیکی واحدهای آموزشی نسبت به برخورد با مزاحمان احتمالی اقدام می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کاشان افزود: مدیران مدرسه از اجرای این طرح که موجب ایجاد آسایش و امنیت دختران دانش‌آموز شده، قدردانی کردند و طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.