عباس میرزایی نیا روز یکشنبه در شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان اظهارداشت: فعالیت‌ بسیاری در استان اصفهان انجام شده است، اما برخی از آن‌ها بخاطر نبود فعالیت مناسب روابط عمومی دستگاه مربوطه بخوبی منعکس نشده و مردم از آن بی خبرند.

وی با بیان اینکه کشورمان در جنگ اقتصادی و در تنگنا قرار دارد ادامه داد: شرایط کنونی بگونه‌ای است که باید فعالیت‌ها را بدرستی و با شفافیت بازگو کرد تا ثمره و فایده آن برای همگان مشخص شود.

سرپرست روابط عمومی استانداری اصفهان اضافه کرد: ضعف و کم کاری در روابط عمومی برخی نهادها تا حدی قابل مشاهده  بوده که تغییر مدیر مربوطه چندین بار درخواست شده است.

میرزایی نیا به اهمیت همکاری با خبرنگاران  تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در کار و اقدامات خود بازنگری کنند و روند اطلاع رسانی و ارتباط دوسویه با جامعه خبری را در دستور کار قرار دهند.

رییس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان نیز در این برنامه بر لزوم افزایش آموزش‌های تخصصی برای پیشبرد هرچه بیبشتر اهداف تاکید کرد.

حمیدرضا غزنوی ادامه داد: برگزاری مراسمی همچون گردهمایی‌ها به افزایش ارتباط مدیران روابط عمومی‌ها و هم افزایی آنان برای پیشرفت سازمان‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به شعار شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان افزود: نشاط خبری برای رونق تولید، بیش از گذشته تاکید می‌کند که ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برای پیشرفت در تولید و ارتقای اقتصادی بسیار بالاست.

شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان با حضور ۲۰۰ تن از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف این منطقه در مرکز شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.