بیست و پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری(اتوکام۲۰۱۹) عصر چهارشنبه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی استان اصفهان برپا شد.

مسعود گلشیرازی در آیین افتتاح نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹ اصفهان که عصر روز چهارشنبه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان برگزار شد، افزود: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند "اتوکام" می‌تواند شرایطی فراهم آورد تا از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: اقتصاد استان اصفهان با توجه به فناوری اطلاعات و دیگر فناوری‌های نوین می‌تواند جایگاه مطلوبی در نظام اقتصادی جدید به‌دست آورد.

وی ادامه داد: توجه به استارتاپ‌ها و اتاق بازرگانی نسل دوم نیز می‌تواند شرایط را برای توسعه سریعتر و بیشتر فراهم کند و من از همه فعالان اقتصادی استان درخواست می‌کنم که به این حوزه بیش از پیش توجه کنند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در ۴۰ سال اخیر متوسط رشد سالانه ۱۷ درصد را در حوزه فاوا کشور شاهد بوده‌ایم.

محمدباقر اثنی عشری افزود: اولویت ما این است که توسعه فناوری اطلاعات در کشور از استان‌های مستعد آغاز شود و این رویکرد در استان اصفهان نیز با جدیت در حال انجام است‌.

 رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان نیز در این آیین گفت: در شرایطی که ناامیدی به اقتصاد کشور تزریق می‌شود، اتوکام اصفهان، فرصت و فضای بیشتری برای کسب و کارهای نوپا در نظر گرفته تا شاهد رونق بیشتری باشند.

محمد اطرج افزود: برگزاری نمایشگاه اتوکام اصفهان حاصل یک فعالیت جمعی توسط ادارات، ارگان‌ها، سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌ها است که ۱۸۵ شرکت فعال را گرد هم جمع کرده است.

مدیرعامل نمایشگاه اصفهان نیز در این آیین گفت: اتوکام اصفهان از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های استان به شمار می‌رود که هر سال با نظم برگزار شده و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

علی یارمحمدیان ادامه داد: پتانسیل بسیار بالای اصفهان در حوزه IT و ICT سبب شده تا نمایشگاه اتوکام اصفهان، از برترین نمایشگاه‌های سطح کشور به شمار رود.

بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام(کامپیوتر، اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ) از هشتم تا دوازدهم آبان با حضور ۱۸۵ شرکت فعال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با حضور فعالان و ذینفعان این بخش در حال برگزاری‌ است.

زمان بازدید از نمایشگاه اتوکام اصفهان از هشتم تا دوازدهم آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نظر گرفته شده است تا بازدیدکنندگان تخصصی بتوانند در آن حضور یابند.

شرکت‌ها، موسسه‌ها و استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه، انواع توانمندی‌های خود شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های داده و امنیت تبادل اطلاعات، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و کسب و کارهای نوین را به نمایش گذاشته‌اند تا مخاطبان ویژه این نمایشگاه بتوانند با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

در کنار بیست و پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری(اتوکام۲۰۱۹) اصفهان، جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال نیز برپاست تا عموم مردم بتوانند کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی مورد نیاز خود را از 20 فروشگاه برتر حاضر در این محل خریداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.