حجت الله علی عسگریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان است.

وی گفت: بر این اساس  وضعیت جوی به‌صورت نیمه ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبارهای متناوب گاهی با رعد وبرق و مه آلودگی به‌ویژه در مناطق غرب، شمال و جنوب  استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست و به دلیل شدت بارش در مناطق جنوبی و شمالی استان از اواخر امشب تا فردا احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.  

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای کلان‌شهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، هوای نیمه ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید  و بارش باران و احتمال رعدوبرق و برای روز دوشنبه، هوای نیمه ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید  و بارش باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.  

علی عسگریان گفت:بیشترین بارندگی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلی متر باران در شهرستان خوانسار ثبت شد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه همچنین در مدت یاد شده در کلان‌شهر اصفهان ۰.۹ میلی متر باران بارید اضافه کرد: پس از خوانسار، آران و بیدگل با هشت میلی متر، گلپایگان با هفت میلی متر، میمه با ۵.۷ میلی متر و کاشان با ۵.۴ میلی متر بارش دارای بیشترین بارندگی بودند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.