مهسا پاکروان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارگاه‌های فیلم‌سازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان ایران و فنلاند همزمان با هفته فیلم فنلاند در اصفهان برگزار می‌شود و شرکت در این کارگاه ها برای عموم علاقمندان رایگان است.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری "هفته فیلم فنلاند" در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد، سه کارگاه فیلم‎سازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان دو کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این کارگاه‌ها روز دوشنبه هشتم مهرماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور نوید محمودی کارگردان سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در پردیس سیتی سنتر برگزار خواهد شد.

هفته فیلم فنلاند با مشارکت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و بنیاد فیلم فنلاند از ششم الی دوازدهم مهرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در خانه هنرمندان ایران در تهران، پردیس سینمایی هویزه مشهد و پردیس سینمایی اصفهان برگزار می‌شود و طی این هفته، ٩ فیلم بلند و ٧ فیلم کوتاه فنلاندی به نمایش در می‌آید.

هفته فیلم فنلاند شنبه ششم مهرماه ساعت ۱۷ به طور همزمان در پردیس سینمایی اصفهان و  خانه هنرمندان ایران در تهران افتتاح می‎شود.

۳۰۸۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.