در این حکم که روز شنبه توسط محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد، از سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) خواسته شد با بهره گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه های انسانی و تأکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحدهای دانشگاه بر اساس چند محور بکوشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی این محورها را استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه، ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین، ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش آزاد، ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و بهره برداران آن عنوان کرد.

افزایش بهره وری همه عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان، صیانت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیرضرور با تاکید بر استفاده از کالاهای ایرانی، هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان و تعامل مؤثر و الهام بخش با هیات امنا و مسئولان استانی و کمک در جهت توسعه هوشمند منطقه ای در استان مبتنی بر طرح آمایش دانشگاه نیز از دیگر محورهای اعلام شده از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی برای اعتلای واحدهای این دانشگاه در اصفهان بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیام نجفی پیش از انتصاب به سرپرستی این دانشگاه، مدیر کل امور دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی کشور بود.

اصغر عالمیان با بیان اینکه نجفی، تا سال ۹۵ به مدت ۱۰ معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اصفهان را به عهده داشت، افزود: او در زمان حاضر مشاور عالی معاونت علمی و فناوری دانشگاه آزاد کشور نیز می باشد.

طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، ۱۶ مرداد امسال با صدور حکمی، حمیدرضا جوانمرد را به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب کرد.

پیش از آن احمد آذین از سال ۹۶ تا مرداد امسال به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان فعالیت می‌کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دارای ۷۵ هزار دانشجو و سه هزار عضو هیات علمی در ۲۸ واحد و مرکز دانشگاهی است.

۳۰۱۱/۶۰۲۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.