دیدارهای لیگ برتر فوتسال کشور در هفته یازدهم، فردا جمعه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و در جریان آن تیم های گیتی پسند اصفهان و هایپر شهر شاهین شهر با حریفان خود سن ایچ ساوه و مقاومت البرز بازی خواهند کرد.

تیم گیتی پسند که با هدایت حمید بی غم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشور توانست با درخشش بازیکنان جوان و با تجربه های خود نتایج خوبی را کسب کند تا پایان هفته دهم با ۱۹ امتیاز بعد از سن ایچ ساوه ۲۰ امتیازی، در رده دوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

گیتی پسندی، سال گذشته در فینال این رقابت ها در مقابل مس سونگون ورزقان شکست خورد و نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

گیتی پسند، فردا جمعه در ساوه مقابل سن ایچ بعنوان تیم نخست لیگ برتر فوتسال کشور برای صدرنشینی رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی می تواند جایگاه نخست را تا پایان هفته یازدهم از آن خود کند.

با این حال، دیگر تیم نماینده استان اصفهان در رقابت های لیگ برتر فوتسال یعنی هایپر شهر شاهین شهر، روزگار خوبی ندارد زیرا هم‌اکنون در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر رتبه ۱۳ را با هشت امتیاز در اختیار دارد، تیمی که در دیدارهای ابتدایی فصل نتایج خوبی بدست آورد ولی رفته رفته این روند تغییر کرد و سیر نزولی یافت.

در پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال، مسئولان هایپر شهر، سعید رستمی سرمربی جوان تیم را با توجه به نتایج ضعیف او برکنار کردند و مربی تیم یعنی مهدی مصطفوی، جانشین وی شد.

هایپر شهر که در دیدار هفته گذشته، باخت ۵ بر ۳ را در مقابل تیم سوهان محمد سیما قم در کارنامه‌اش داشته، این هفته دومین دیدار خود را با سرمربی جدیدش تجربه می کند.

 هایپر شهر، جمعه هفته جاری در شاهین‌شهر، مقابل مقاومت البرز به میدان خواهد رفت که در جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

تیم فوتسال هایپر شهر برای فرار از انتهای جدول با سرمربی جدید خود نیاز به پیروزی‌های متوالی و کسب امتیازات لازم در خانه و خارج از خانه دارد تا خود را به میانه‌های جدول بکشاند و برای فوتسال دوستان اصفهانی نوید روزهای خوب را بدهد.

تیم فوتسال هایپر شهر در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور توانست در نیمه نهایی با نتیجه ۷بر ۳ سفیر گفتمان تهران را شکست دهد و نخستین بار به لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد.

تیم گیتی پسند اصفهان نیز در سال‌ های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.
گیتی پسند همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بعد از پنج سال، اصفهان با تیم های گیتی پسند و هایپر شهر شاهین شهر، 2 نماینده در این رقابت ها دارد که باعث می شود تنور لیگ برتر فوتسال برای اصفهانی ها داغتر از گذشته شود.

تیم هایپر شهر هم اکنون با هشت امتیاز در رده ۱۳ لیگ ۱۴ تیمی فوتسال کشور قرار دارد و گیتی پسند اصفهان نیز با ۱۹ امتیاز دوم است.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.