مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۸ و ۱۲ دقیقه امروز دو دستگاه خودروی سواری پراید، یک پژو ۲۰۶، یک پژو ۴۰۵ و یک پژو پارس در بزرگراه اقارب‌پرست اصفهان به سمت شهرک ولی‌عصر(عج) با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵ چهار واحد امدادی به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی ۳ مرد، ۷ زن، سه پسر و دو دختر دچار مصدومیت از نواحی مختلف بدن شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی ۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان‌ الزهرا(س)، ۶ نفر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی و ۳ نفر از آن‌ها نیز به بیمارستان عیسی‌بن‌مریم(س) منتقل شدند.
علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
بزرگراه شهید اقارب‌پرست در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد. 
حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی ترین مسیر حرکت وسایط نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر به طول ۴۰ کیلومتر به صورت حلقه ای احداث شد و در طول مسیر آن ۱۳ بزرگراه درون شهری و ۲۰ تقاطع غیرهمسطح وجود دارد. 
بزرگراه های شهید اقارب پرست، شهید ردانی پور، شهید کشوری و شهید خرازی، شهید صیاد شیرازی، شهید آقابابایی، شهید میثمی، شهدای صفه، شهید حبیب الهی، شهید همت، شهید چمران، شهید اردستانی و میرزا کوچک خان جنگلی در این حلقه قرار گرفته است. 

واژگونی سمند در رامشه یک کشته و ۷ مصدوم برجاگذاشت
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه واژگونی خودروی سمند در رامشه به سمت شهرضا گفت: این حادثه ساعت ۱۸ به سامانه ۱۱۵ اعلام و سه واحد امدادی از اورژانس پیش‌بیمارستانی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه یک خانم ۳۶ ساله در این حادثه جان باخت اظهارداشت: ۷ نفر شامل سه خانم، یو آقا و سه کودک در این سانحه مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.
شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب شهر اصفهان واقع شد.
واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور به ویژه جاده های کویری است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.
تصادفات سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد کشور وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع این چالش اساسی تدابیری ویژه اتخاذ کرد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
۷۱۳۵/ ۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.