رئیس شرکت نفت اردستان گفت: از تاریخ بیستم مردادماه، استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های عرضه سوخت الزامی می‌شود و  شهروندان قبل از این تاریخ حداقل یک بار با کارت خود سوخت‌گیری کنند تا در تاریخ یاد شده با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان در اردستان، علی جعفری منش، ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با بیان اینکه از تاریخ بیستم مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های عرضه سوخت الزامی می‌شود، اظهار کرد: لازم است شهروندان قبل از این تاریخ کارت سوخت شخصی خود را آزمایش و حداقل یک بار با آن سوخت‌گیری کنند تا در تاریخ یاد شده با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: شهروندان در زمانی که از کارت خود در جایگاه سوخت استفاده کردند و موفق به سوخت‌گیری نشدند، یا کارت ایراد دارد یا در لیست سیاه است. باید به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و درخواست المثنی بدهند، این طرح آزمایشی هست و فعلاً هیچ برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی نیست.

رئیس شرکت نفت اردستان گفت: عده‌ای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت ‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

جعفری منش با بیان اینکه در سه ماهه اول با برنامه‌ریزی که شده حدود ۲۶۶ هزار لیتر در بخش گازوئیل کشاورزی کاهش مصرف و صرفه‌جویی شده است، تصریح کرد: این مقدار صرفه‌جویی حدود ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ارزش ریالی آن است.

رئیس شرکت نفت اردستان با بیان اینکه در سطح شهرستان اردستان ۳ مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد و یک مجتمع در حال تکمیل و تجهیز است، افزود: تعداد ۵ جایگاه سوخت در سطح شهرستان وجود دارد که مجموعاً روزانه ۸۰ هزار لیتر بنزین و ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۳ جایگاه  CNGدر اردستان، گفت: در مجموع این جایگاه‌ها روزانه ۱۰ هزار کیلو گاز می‌فروشند. پیگیر استانداردسازی این جایگاه‌ها هستیم. همچنین پیگیر راه‌اندازی جایگاه گاز شهر مهاباد هستیم، ولی مشکلی که هست هزینه نگهداری بالای این جایگاه باعث شده پیمانکاران قراردادهای کوتاه مدت را قبول نکنند.

جعفری منش خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و بازرسی‌های مستمری که در طول دو سال گذشته انجام شده نفت سفید مصرفی خانوارها از مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر به ۳۰۰ هزار لیتر کاهش داشته که حدود ۵.۵ میلیارد تومان صرفه جویی در بر داشته است.

کد خبرنگار: ۱۳۰۹۵


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.